czwartek, 4 czerwca 2015

Green Mill Cider



Nazwa: Green Mill Cider
Miejsce pochodzenia: Polska

Zawartość alkoholu: 4,5 %
Cena: ok. 4,80 zł
Miejsce zakupu: Alma
Ocena końcowa: 5,54/6
 

Jestem zwolenniczką wytrawnych cydrów, odznaczających się wyraźną owocową nutą. Moim zdaniem „Green Mill Cider” stanowi doskonały przykład połączenia wszystkich tych cech. Przypomina mi on w smaku cydry, które spotkać możemy w północnej Francji, kraju będącego uznawanym za ojczyznę tego trunku.

Przechodząc jednak do meritum - jak opisać mogę produkt, który miałam okazję zdegustować. Po pierwsze, uwagę przykuwa jego korzystna prezencja w kieliszku. Odznacza się on nieco ciemniejszym, niż większość znanych mi cydrów, zabarwieniem. Jest on delikatnie nagazowany, bąbelki jednak nie ulatniają się zbyt szybko. Przy nalewaniu pojawia się również piana, która jednakże bardzo szybko zanika. „Green Mill Cider” ma bardzo przyjemną nutę zapachową - delikatna słodycz jabłek to coś, co pojawia się od razu przy otwarciu butelki. Smak jest wysoce harmonijny. Bardzo dobra równowaga słodyczy pochodzącej z owoców i kwasowości nadaje mu niepowtarzalnego charakteru. Tym co przychodzi mi na myśl w czasie degustacji to duża świeżość i lekkość. Picie „Green Mill CIder” jest dużą przyjemnością. 

Na koniec warto odnotować również, że posiada on bardzo ładną, nieco futurystyczną etykietę. Cydr ten produkowany jest przez Kompanię Piwowarską. Ma 4,5 % alkoholu. Warto zwrócić również uwagę na jego skład. Produkowany jest on wyłącznie z zagęszczonego soku jabłkowego oraz drożdży cydrowych. Nie zawiera on dodatku w postaci białego cukru. Jest to według mnie duża zaleta „Green Cider Mill”, ponieważ pozwala to nam cieszyć się jego naturalnym smakiem.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz