poniedziałek, 30 października 2017

Zmiany w Lidl: wino wybierzesz w internecie, a odbierzesz w sklepie

 
W piątek 27 października w warszawskiej restauracji „Genesis” odbyła się promocja nowego konceptu Lidla: Winnicalidla.pl oraz premiera nowego pomysłu handlowego opartego na systemie zamawiania wina on-line poprzez portal internetowy.
Zorganizowana przez Lidl Polska promocja przeznaczona była dla dziennikarzy oraz blogerów. Jest to kolejna oferta internetowa po uruchomieniu usługi lidl-podroze.pl oferującej możliwość wycieczek w zmieniającej się co dwa tygodnie ofercie.


W trakcie testowania nowego systemu mieliśmy możliwość zamówienia 3 dowolne wybranych win z akcji promocyjnej ze wskazaniem odbioru w dowolnym sklepie, położonym najbliżej miejsca zamieszkania lub pracy. Wina były gotowe do odbioru na drugi dzień w wybranym przeze mnie sklepie, o czym zostałem poinformowany w wiadomości SMS oraz e-mail.
Oficjalnie system ma ruszyć 3 listopada. 
W trakcie wydarzenia zostaliśmy poinformowani, że dodatkowo startuje blog, na którym Lidl będzie przybliżał oraz promował wiedzę o winach, chcąc zmienić przyzwyczajenia Polaków poprzez promowanie kultury picia wina. 
Promocja miała uroczysty charakter i poprowadzona została przez Pana Maksymiliana Branieckiego, prezesa Lidl Polska. Dobór win na platformę Winnicalidla.pl oraz opracowanie systemu punktacji minimum 80-100 pkt. mającą ułatwić wybór klientom został opracowany przez Pana Michała Jancika – sommeliera współpracującego z Lidl Polska od 2009 r. oraz Richard`a Bampfield`a z Wielkiej Brytanii – posiadającego tytuł Master of Wine, otrzymany od The Institute of Masters of Wine.
  • 95-100 - wino wybitne pod każdym względem
  • 90-94   - wino wyróżniające się stylem i charakterem
  • 85-89   - wino o wyjątkowych walorach
  • 80-84   - wino dobrej jakości
Mieliśmy możliwość spróbowania ponad 40 win z ponad 80 dostępnych od 3 listopada w Winnicalidla.pl.


Na zaproszenie Lidla degustował: Darek

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz