sobota, 26 kwietnia 2014

Współpraca z Salute!

W najbliższych tygodniach na blogu pojawią się recenzje trzech win, które otrzymałam w ramach współpracy od importera Salute!.



Ich portfolio oceniam jako całkiem interesujące. Pomimo, że importują wyłącznie wina włoskie, ich oferta do mało rozbudowanych nie należy. Możemy wybierać niemalże spośród 200 różnorodnych etykiet. Znaleźć w niej możemy etykiety wywodzące się z niemalże wszystkich winiarskich regionów Włoch. Nie zabrakło oczywiście flagowych i najczęściej wyszukiwanych win wywodzących się z Piemontu, Toskanii czy Veneto. Mamy jednakże możliwość zapoznania się z etykietami pochodzącymi z mniej znanych (spopularyzowanych u nas) obszarów Italii, takich jak Basilicata, Kalabria czy Molise. W ofercie importera królują wina czerwone i białe, lecz nie zabrakło także czegoś dla zwolenników win różowych. 
Co ciekawe, na stronie internetowej importera, możemy zdefiniować, czy interesują nas np. wina ekologiczne czy medalowe (m.in. Barolo Bricco delle Viole DOCG, nagrodzone brązowym medalem Grand Prix 2008 Magazynu WINO dla rocznika 2003).

W paczce, którą otrzymałam w ramach współpracy, znalazły się dwa wina czerwone: Nero d'Avola oraz Barbera d'Alba, i jedno białe: Pinot Grigio. Dostałam możliwość samodzielnego wyboru win i na propozycję tę z zadowoleniem przystałam. Wymiana wiadomości e-mail przebiegła bardzo sprawnie, a paczkę otrzymałam niemalże z dnia na dzień. 

Czekam zatem na pierwszą konsumpcję i możliwość podzielenia się z Wami wrażeniami.

A presto!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz